tirsdag 28. september 2010

Trening for gravide og nybakte mødre

Det har plutselig gått opp for meg at det er slutten på september allerede, og jeg som trodde jeg hadde god tid! Etter en vellykket treningsperiode for gravide i terapibasseng i vår, starter jeg nå opp igjen tirsdag 5. oktober.

Denne gangen utvides tilbudet til trening på land, så nå kan gravide og nybakte mødre trene trygt og godt med veiledning fra meg. Fokuset i denne treningen er typiske "svake" punkter i forbindelse med gravidtet. Det vil bli en lavterskel trening med gode øvelser for mage, rygg, bekken og ikke minst bekkenbunn.


Treningen i sal passer godt for de som ikke har trent så mye (av forskjellige grunner), og som et tillegg til annen trening for de som trener mye. Øvelsene vil bli individuelt tilpasset.

Håper at ryktet sprer seg, og at mange med pre-baby-mage og post-baby-mage har lyst til å være med!

Send meg en mail til mamma.i.kongsvinger@gmail.com hvis du ønsker å melde deg på eller har noen spørsmål.

1 kommentar:

  1. Hei Anette.
    Supert tiltak med denne bloggen :-)
    Jeg har reklamert litt for deg i et innlegg på min egen blogg - håper det er greit? :-)
    Lykke til videre :-)

    Klem

    SvarSlett